Zsírégető zöldségek, brutális eredmények!

fogyokuras_zoldseg4

Kortól, nemtől függetlenül, mindenkit izgat a gondolat, hogy végre bomba formába kerüljön. Van, aki az aktív sportban hisz és vannak olyanok is, akik a lustábbak fogyókúrájára, a diétára esküsznek. A szakértők szerint nekik van igazuk. Az igazi fogyás ugyanis első körben 80% diétából és mindössze 20% célirányos sportolásból áll.

Hogyan lehet mégis hatékonyan hozzákezdeni álmaink alakjának formálásához? Első körben egy határozott döntést kell hozzunk: akarjuk és mindent megteszünk annak érdekében, hogy változtassunk magunkon. Ha ezen túl vagyunk, akkor pedig 100%-os magabiztossággal kell belevessük magunkat az életmódváltásba.

Ez nem azt jelenti, hogy soha többet nem ehetjük kedvenceinket, hanem egyfajta tudatosabb táplálkozás felé kell figyelmünket összpontosítani. Az első hetek talán nehezen telnek majd el, az eredmények viszont ösztönözni fognak minket abban, hogy folytassuk, ne álljunk le! Az alábbiakban összegyűjtöttük ennek a felemelő fogyás utazásnak az elmaradhatatlan útitársait.

  1. Brokkoli

A brokkoli a legjobb zsírgyilkos, amit ember ismer. Amellett, hogy értékes A, C és B6 vitamin forrás, még tartalmaz kalciumot, káliumot, vasat, folsavat, cinket, foszfort és béta-karotint is. Erősíti az immunrendszert és az antioxidánsoknak köszönhetően a legjobb partner a rákmegelőzésben. Döbbenetes, de alig van benne kalória. 10 deka brokkoli, mindössze 30 kalóriával terheli a szervezetet. Az plusz extra pedig az, hogy gyorsítja az emésztést… Ezek után nem kérdés, hogy minden diétás konyha alapvető élelmiszere kell legyen!

  1. Uborka

Az uborka ősidők óta a diéták alap zöldsége. Nagyrészt vizet tartalmaz és rostokat, így fantasztikus hatással van az emésztésre és megkönnyíti a fogyókúrát is. A kalóriatartalma alacsony, 10 deka pontosan 10 kalóriával egyenlő. Ennél tökéletesebb nasit napközben el sem tudunk képzelni. Az egyik legnagyobb előnye, hogy olyan növényi rostokat tartalmaz, amik a gyomorban lévő folyadékokban megragadnak, ezért kivételesen hosszan érezhető fogyasztás után a laktató érzés. Éhség, huss! Ez egy igazi álom!

  1. Káposzta

Legendák zengenek arról, hogy a káposzta milyen superfood. Tele van C, A és B vitaminnal. Emellett gazdag kálium, kalcium, vas, béta-karotin, klór, jód és rost forrás. Tisztítja az emésztőrendszert és növeli a bélben található jótékony baktériumok számát. Mivel felgyorsítja az anyagcserét, ezért minden diéta része kell legyen! Nincs többé nehézkes emésztés, ha étrendünkben szerepet kap a káposzta. Az éhség pedig szintén nem opció e zöldséggel, mert csökkenti és stabilizálja a vércukorszintet, ami leginkább felelős a hirtelen falási rohamainkért. Fogyasszuk levesként, főzelékként, saláta formájában: jó szolgálatot fog tenni!

Használjuk ki a lehetőségeinket és együnk egészséges, könnyen beszerezhető zöldségeket, melyek a zsírégető testmozgás mellett garantáltan távol tartják a plusz kilókat!

Szerző: Kovács Eni

Related posts

Hozzászólás